Eesti Meedia peaprodutsendiks saanud Marko Kaljuveer jätkab Eesti Golfi Liidu presidendina
Kauaaegse teletöö kogemusega Marko Kaljuveer asub alates 5. septembrist AS-i Eesti Meedia peaprodutsendi ametikohale, asudes arendama rahvusvahelisi ja Eesti spordiülekandeid kontserni meediaettevõtetes.
AS-i Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul on Eesti Meedia võtnud eesmärgiks suurendada Eesti spordiga seotud teleülekannete osakaalu nii kontserni online kanalites kui ka telejaamades, peamiselt Kanal 2-s ja Kanal 12-s.
“Eesti Meedia siht on kasvatada spordiülekannete mahtu, tuues Eesti spordisõprade jaoks olulised ülekanded otsepildis koju kätte. Hindan kõrgelt Marko Kaljuveeri pikaajalist teletöö kogemust ning usun, et tema abiga saab Eesti Meediast oluline panustaja spordiülekannete edastamisse,” lisas Nuutmann.
Kaljuveeri sõnul on tema eesmärk tuua Eesti Meedia kanalitesse suuri ja olulisi sündmusi. “Kui midagi teha ja mõelda, siis ikka suurelt,” ütles Kaljuveer, andes mõista, et miks mitte ei võiks juba õige pea olla AS-i Eesti Meedia eetris ka ülekanded olümpiamängudelt ja erinevatest rahvusvahelistest võistlustest.
“Eks võtame eesmärgiks kõik selle, mis Eesti spordihuvilistele võiks huvi pakkuda,” lisas Kaljuveer.
Praegu Eesti Golfi Liidu presidendina töötav Kaljuveer jätkab selles ametis ka edaspidi.